Heeft u een vraag?
Uw antwoord kan u wellicht hieronder terugvinden. U kan ook steeds contact opnemen met onze klantendienst mocht u uw vraag hier niet terugvinden.
Klik op de vraag van uw keuze om het antwoord te bekijken.
Heeft u een vraag?
Uw antwoord kan u wellicht hieronder terugvinden. U kan ook steeds contact opnemen met onze klantendienst mocht u uw vraag hier niet terugvinden.
Klik op de vraag van uw keuze om het antwoord te bekijken.
De startdatum van je abonnement is afhankelijk van volgende zaken:
Je kan de status van je abonnement raadplegen via de klantenzone. In de bevestigingsmail die je van ons krijgt, staat een indicatie van de leveringsdatum.
Dit hangt af van verschillende factoren van je abonnement (is het geschenk bij een maandblad of een weekblad, is het nummer net verschenen, heb je al betaald,..). Je kan de status van je abonnement raadplegen via de klantenzone. In de bevestigingsmail die je van ons krijgt, staat een indicatie van de leveringsdatum. We gaan uit van een periode van 4 weken (op voorwaarde dat het abonnement werd betaald).
De inhoud van je abonnement wordt bepaald door de gekozen abonnementsformule én de duurtijd hiervan: op magstore.be wordt steeds vermeld wat je in een volledig abonnementsjaar zou ontvangen, mocht je deze duurtijd uitlopen.
Wat als er een betalend product bij het magazine zit? Deze producten zitten niet vervat in de abonnementsprijs, maar je kan ze wel makkelijk apart bestellen. Als abonnee ontvang je een brief met hierin alle bestel-en verzendinformatie.
Het is mogelijk om een abonnement te nemen met levering in het buitenland. De aanbiedingen en prijzen vermeld op www.magstore.be zijn echter enkel geldig in België. Neem contact op met onze klantenservice op het nummer +32 2 309 29 02 voor meer informatie.
Het abonnement verlengen kan via je hernieuwingsbericht dat je per post, per mail of bij jouw magazine ontvangt. Je kan kiezen om te hernieuwen via overschrijving of via domiciliëring.
Voor de betaling ga je als volgt te werk:
Vind je je hernieuwingsbericht niet meer? Neem dan even contact op met onze klantenservice op het nummer +32 2 309 29 02.
Je zal vervolgens de nodige informatie ontvangen.
Je kan je nieuwe adresgegevens aanpassen in je klantenzone (link). Indien je jouw nieuw adres minstens 2 weken op voorhand aan ons doorgeeft, zorgen wij ervoor dat het magazine vanaf de gewenste datum naar jouw nieuw adres wordt verzonden.
Indien je naar het buitenland verhuist, gelieve dan contact op te nemen met onze klantenservice op het nummer +32 2 309 29 02.
Indien u naar het buitenland verhuist, gelieve dan contact op te nemen met onze abonnementenservice via info@abon.be.
Lees je je magazine graag online? Enkele van onze magazines zijn ook digitaal beschikbaar. Als abonnee krijg je met je abonneenummer en wachtwoord toegang tot het meest recente nummer. Digitaal lezen kan op twee manieren:
* Op tablet (iOS (iPhone) & Android): download de gratis MagStore app.
* Via Magstore: je krijgt na het inloggen toegang tot de digitale editie van het magazine.
De magazines die beschikken over een digitale editie: Feeling, Feeling Wonen, Libelle, Libelle Lekker!, Femmes d’Aujourd’hui, Flair, Gael, Gael Maison, vtwonen.
In de toekomst zullen er nog magazines toegevoegd worden.
Onze klantenservice helpt je graag verder op het nummer +32 2 309 29 02 of stuur een mail via het contactformulier.
Ja, de prijzen vermeld op de website zijn inclusief BTW. De verzendkosten worden per bestelling aangerekend en zijn afhankelijk van type product en bestemming, ze bedragen gemiddeld €2,95 per bestelling (tenzij anders vermeld). Voor een volledig overzicht van de verzendkosten kan u hier terecht.
De beschikbaarheid van een product wordt vermeld op de productdetailpagina. Hier wordt steeds vermeld of het product in voorraad is of niet. Alleen producten in voorraad kunnen besteld worden. U kan geen producten reserveren of nabestellen. Onze voorraad wordt online steeds aangepast wanneer er een product besteld wordt. Het is wel belangrijk om weten dat een product pas voor u pas gereserveerd wordt op moment dat u naar de kassa gaat. Hierdoor kan het gebeuren dat een product nog wel in voorraad is op het moment dat u een product toevoegt aan uw winkelmandje, maar dat u een tijdje later bij het uitchecken de melding krijgt dat het product niet meer in voorraad is. Dit betekent dat het product in tussentijd reeds door andere personen besteld werd.
Zodra u alle gekozen producten in uw shopping bag geplaatst heeft, kan u in uw shopping bag onderaan de kortingscode ingeven.
Het is spijtig genoeg niet mogelijk om een korting achteraf nog toe te kennen indien de bestelling reeds geplaatst werd.
Verifieer even of de code correct werd ingegeven en of de geldigheidstermijn van de korting nog niet verstreken is. Is dit niet het geval, dan kan u contact opnemen met onze klantenservice.
Onze klantenservice helpt je graag verder op het nummer +32 2 309 29 02 of stuur een mail via het contactformulier.
Je producten (niet een aangekocht abonnement) geleverd binnen 3 werkdagen na ontvangst van de betaling. Neem voor een buitenlandse levering even contact op met onze klantenservice op het nummer +32 2 309 29 02.
We hopen natuurlijk steeds dat al onze klanten 100% tevreden zijn. Als je toch klachten zou hebben over onze diensten, kan je onze klantenservice contacteren op het nummer +32 2 309 29 02. We doen er alles aan om de klacht binnen de 10 werkdagen te behandelen. Naast onze eigen klachtenprocedure, kan je terecht bij de Consumentenombudsdienst (COD). Deze dienst kan je in de eerste plaats informatie verschaffen over je rechten als consument. De COD kan ook de klacht analyseren om deze vervolgens aan het bevoegde bemiddelingsorgaan door te geven.
Niet tevreden over je bestelling? Geen probleem. Via het dichtstbijzijnde postkantoor kan je de volledige bestelling of een deel ervan aan ons terugbezorgen. Wij betalen het volledige bedrag (excl. verzendkosten) terug, zonder dat je daar enige reden voor hoeft op te geven (bezorg ons het product binnen de 14 werkdagen en in perfect staat terug).
Opgelet: op digitale producten, tijdschriften en op abonnementen is geen recht van retour van toepassing.
Wens je de bestelling terug te sturen, neem dan contact op met onze klantenservice op het nummer +32 2 309 29 02, zij bezorgen je dan een retoursticker waarmee jij je bestelling (of een gedeelte ervan) kosteloos kan retourneren.
Indien je pakket onvolledig is toegekomen, gelieve contact op te nemen met onze klantenservice op het nummer +32 2 309 29 02.
Is het product dat u besteld had beschadigd? Wij zorgen voor een nieuw product. Neem contact op met onze klantenservice om het beschadigde product te retourneren.
Is het product dat je besteld had niet het juiste product? Wij bezorgen het correcte product. Neem contact op met onze klantenservice om het verkeerde product te retourneren.
Als het product binnen de 14 werkdagen naar ons werd teruggestuurd (in perfecte staat en in de originele verpakking), betalen wij je binnen de 20 werkdagen terug (exclusief verzendkosten). De terugbetaling gebeurt op het rekeningnummer waarmee de betaling is gebeurd (in geval van overschrijving of betaling via homebanking). In geval van betaling via kredietkaart, geven wij de opdracht tot terugbetaling door aan de kredietkaartuitgever. Deze beslist zelf of de terugbetaling rechtstreeks op uw rekening gebeurt of als krediet verschijnt op de uitgavenstaat van je kredietkaart.
Onze klantenservice helpt je graag verder op het nummer +32 2 309 29 02 of stuur een mail via het contactformulier.
Je kan een factuur verkrijgen bij onze klantenservice op het nummer +32 2 309 29 02. Gelieve bij je aanvraag het BTW-nummer te vermelden. De bewijsfactuur wordt toegestuurd na betaling.
Het telefoonnummer en e-mailadres van de redactie kan je vinden in het colofon van het magazine.
Bestel oude nummers gemakkelijk op Magstore.be (onder ‘losse nummers’).
Onze klantenservice helpt je graag verder op het nummer +32 2 309 29 02 of stuur een mail via het contactformulier.
Onze Flex abonnementsformules bieden een geheel nieuwe manier van lezen met meer flexibiliteit dan ooit tevoren. Omdat jij houdt van vrijheid. Dat betekent: lezen wat jij wil, zonder restricties. Wij bieden namelijk een volledig nieuwe abonnementsformule aan. Omdat jij houdt van vrijheid. Nu kan je stoppen, pauzeren of veranderen van magazine wanneer jìj dat wil! Je hebt zelf de touwtjes in handen. Onze Flex abonnementsformules betaal je via maandelijkse betaaltermijnen en herken je aan hun naam (bijvoorbeeld “Libelle Flex”) en aan deze iconen:
Wanneer en hoe kan ik mijn Flex abonnement stopzetten?
Met je Flex abonnement zet je een abonnement stop wanneer jij maar wil, ongeacht de reden. Nummers die je al betaald hebt, ontvang je nog. Daarna is je abonnement stopgezet en ontvang je geen nummers meer.
Bijvoorbeeld: Je hebt een Flex abonnementsformule en betaalt iedere 1e van de maand via maandelijkse betaaltermijn. Je beslist je abonnement op Libelle stop te zetten op de 20e van de maand. Die dag neem je nog contact op met onze klantenservice die het abonnement stopzet vanaf de 1e van de volgende maand.
Om je abonnement nu stop te zetten, neem je contact op met de klantenservice.
Moet ik contact nemen met mijn bank om de domiciliering stop te zetten ?
Zodra onze klantenservice het abonnement heeft stopgezet, zal Sanoma geen aanvragen tot betaling meer naar je bank versturen. Opgelet, als op moment van contactopname reeds een betalingsaanvraag werd verstuurd, kan deze niet worden geannuleerd en is het mogelijk dat er nog een laatste betaling zal plaatsvinden.
Het mandaat blijft zichtbaar op je rekening staan, maar is inactief. Voor meer informatie gelieve je bank te contacteren.
Wanneer en hoe kan ik switchen van magazine?
Met je Flex abonnement switch je van magazine wanneer jij maar wil, ongeacht de reden en zo vaak je maar wil. Nummers van je eerstgekozen titel die je al betaald hebt, ontvang je nog. Daarna ontvang je de nummers van het nieuw gekozen magazine. De switch gaat in na de betaalperiode van je vorige magazine. Hou er rekening mee dat de verzending van onze magazines 2 weken op voorhand wordt ingepland en dat je daardoor nog je vorige magazine kan ontvangen.
Bijvoorbeeld: Je hebt een Flex abonnementsformule op Libelle Lekker en betaalt iedere 1e van de maand via maandelijkse betaaltermijn. De 20e van de maand beslis je Libelle te ontvangen in de plaats van Libelle Lekker en neem je contact op met onze klantenservice. Zij zorgen ervoor dat het eerste Libellenummer van de volgende maand ontvangt.
Om je abonnement nu te switchen, neem je contact op met de klantenservice.
Tussen welke andere abonnementen heb ik keuze om te switchen?
Je kan kiezen tussen alle andere Flex abonnementsformules die je op Magstore kan terugvinden: je kan hier onze lijst van Flex abonnementsformules raadplegen.
Wat zijn de gevolgen van een switch tussen Flex abonnementsformules?
Je abonnement loopt door met een nieuw gekozen Flex abonnementsformule: dat wil ook zeggen dat het maandelijkse bedrag dat je betaalt, aangepast zal worden in functie van de gekozen formule. Je kan hier onze lijst van Flex abonnementsformules raadplegen.
Wanneer en hoe kan ik mijn abonnement pauzeren?
Ga je op vakantie en wil je geen magazines ontvangen? Geen probleem! Je kan je abonnement pauzeren zonder specifieke reden, wanneer je wil. Het enige wat je moet doen, is onze klantenservice 2 weken op voorhand bellen. Let wel op: je kan een pauze van max. 2 maanden aanvragen (in totaal 4 maanden per jaar). Na 2 maanden herstarten we je abonnement automatisch, zo hoef je daar niet aan te denken.
Wat zijn de gevolgen van een pauze op mijn abonnement ?
Tijdens je pauze ontvang je geen nummers (ook zal je digitale nummers niet ontvangen of kunnen raadplegen). Je betaalt via overschrijving? Je abonnement wordt na deze periode automatisch verlengd. Je betaalt via domiciliëring? Je eerstvolgende afhouding zal na je pauze plaatsvinden.
Onze klantenservice helpt je graag verder op het nummer +32 2 309 29 02 of stuur een mail via het contactformulier.
MagStore gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken. meer weten
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.